Nasz zespół

ręka z żółtą opaskąAkademia Zdrowia, Pasji i Nauki nawiązała współpracę z zespołem wykwalifikowanych specjalistów, którzy udzielą Państwu i Państwa dzieciom fachowej i kompleksowej pomocy.

Wysoka jakość udzielanych usług, ich dostępność i skuteczność oraz przyjazne otoczenie są dla nas najważniejsze.

Naszą kadrę cechuje zaangażowanie, wzajemna współpraca oraz gotowość do rozwiązywania nawet najbardziej złożonych problemów.

Otrzymają Państwo wielospecjalistyczną i kompleksową pomoc.

 


WŁAŚCICIEL:

Justyna Jurgiewicz

jurgiewicz

Stworzyłam Akademię Zdrowia, Pasji i Nauki, aby wspierać w dbaniu o zdrowie psychiczne, w odkrywaniu pasji i zainspirować do permanentnego rozwoju i nauki.
Jestem certyfikowanym coachem ze specjalizacją coaching ADHD, diagnostą ADHD, psychoedukatorem, terapeutą umiejętności społecznych i skutecznych rozwiązań, doradcą rozwoju osobistego.
Specjalizuję się w komunikacji interpersonalnej, prowadzę terapię indywidualna i grupową, która wspomaga skuteczną komunikację:
- rodzinną
- rówieśniczą
- partnerską
- z dzieckiem lub dorosłym w spektrum autyzmu lub z ADHD


Swoją pracę koncentruję na wypracowywaniu indywidualnych strategii i metod w radzeniu sobie z trudnościami życia codziennego. Celem jest osiągnięcie równowagi w najważniejszych obszarach życia, satysfakcji i radości życia. Towarzyszę w odkrywaniu potencjału, mocnych stron i pasji w życiu. Pobudzam samoświadomość, budując poczucie własnej wartości, pewność siebie i doskonaląc umiejętność zarządzania emocjami. Edukuję w zakresie właściwych reakcji i zachowań, by rozwijać relacje międzyludzkie. Pracuję z dziećmi, młodzieżą, dorosłymi i rodzicami dzieci z ADHD i ASD. Prowadzę warsztaty motywujące z zakresu uczenia się i zarządzania sobą w czasie. Permamentnie dokształcam się i biorę aktywny udział w szkoleniach i konferencjach tematycznych.
Przeprowadziłam do tej pory 1500 godzin warsztatów grupowych oraz ponad 3000 godzin sesji indywidualnych.


Ukończyłam studia wyższe na kierunku ekonomicznym i filologicznym, a także studia podyplomowe ze skutecznych, krótkoterminowych technik terapeutycznych, Executive MBA oraz z zarządzania kapitałem intelektualnym.


Kreowałam i zarządzałam polityką personalną w firmach zatrudniających wielopoziomową kadrę pracowniczą. Mam długoletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i logistyką na rynku międzynarodowym. Komunikuję w 4 językach obcych.Rozwijałam również rynek edukacji cyfrowej w Polsce, aktywnie współpracując z uczelniami wyższymi, przedsiębiorstwami, trenerami i szkoleniowcami. Doradzam przedsiębiorstwom w rekrutacji, zarządzaniu edukacją i rozwojem pracowników.
Kierowałam Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dorosłych w Wielospecjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Gorzowie Wielkopolskim.

 


LEKARZE:

lek. med. Sławomir Stefanowicz

Lekarz psychiatra. Pracował w Szpitalu Psychiatrycznym dla dzieci i młodzieży w Zaborze, był ordynatorem oddziału obserwacyjnego oraz Dyrektorem Medycznym. Dwa lata temu został skierowany przez Wojewodę do Szpitala w Gorzowie Wlkp., kierował Oddziałem Psychiatrii Sądowej i był Lekarzem Naczelnym w Szpitalu przy ul. Walczaka 42. Profesjonalnie i z empatią podchodzi do pacjentów. każdy przypadek traktuje indywidualnie i z zaangażowaniem. Przeprowadza pełen wywiad z dzieckiem i rodziną, ustala potrzeby dziecka i rodziny oraz przedstawia kompleksowy plan leczenia również w oparciu o współpracujący z nim zespół specjalistów.

 


PSYCHOLODZY:

 

Kinga Snacka

Kinga SnackaMam w życiu ogromny przywilej łączyć dwie swoje największe pasje – Psychologię i Sport.

Ukończyłam 5-letnie studia magisterskie na kierunku Psychologia na Uniwersytecie Gdańskim, gdzie zrealizowałam dwie specjalności – psychologię sportu oraz psychologię dzieci i młodzieży, a obecnie jestem w trakcie studiów podyplomowych na kierunku Psychologia Sportu. Jeszcze w czasie studiów uczestniczyłam w licznych konferencjach i warsztatach poświęconych roli psychologa w sporcie (m.in. Praktyczna Psychologia Sportu czy Kongres Psychologii Sportu). Mam okazję współpracować z zawodnikami sztuk walki (Judo Conrad Gdańsk, KS Dragon Gorzów Wielkopolski), piłki nożnej (Polish Soccer Skills) czy tancerzami. Sama jestem również związana ze sportem jako zawodniczka – trenowałam taniec towarzyski, pływanie czy aikido. Regularnie zajmuję również miejsce na stadionie czy na kanapie przed telewizorem z włączonym kanałem sportowym.

Coraz więcej sportowców zdaje sobie sprawę z tego, że nawet wyśmienite przygotowanie motoryczne, techniczne czy taktyczne może być niewystarczające. Wyzwania, z którymi spotyka się osoba uprawiająca sport czy to na zawodach, czy na treningach, czy w życiu codziennym, mogą wymagać od niej także dobrego przygotowania mentalnego – radzenia sobie ze stresem i presją otoczenia, podtrzymywania motywacji, budowania pewności siebie, obierania celów i tworzenia planów ich realizacji, wyciągania wniosków z porażek oraz zwycięstw, pobudzenia kreatywności… Nad tymi, ale także innymi aspektami psychologicznymi, pracuję z zawodnikami w formie konsultacji indywidualnych, a także warsztatów grupowych.

 

Psychoterapeuta uzależnień:

Piotr Więckowicz

Aktywny terapeuta w Ośrodku Terapii i Wychowania Młodzieży w Strychach, gdzie prowadzi terapię i readaptację młodych ludzi uzależnionych od środków psychoaktywnych.

Podczas terapii odwołuje się zarówno do koncepcji behawioralno-poznawczych, jak i systemowej. Ważną częścią terapii jest współpraca z rodzinami pacjentów.

Pacjenci cenią Pana Piotra za poczucie humoru, ogromna empatię oraz zdecydowanie, gdy wymaga tego sytuacja.
Prowadzi terapię indywidualną i grupową.

 

 


Lektorzy języków obcych:

 

Justyna Jurgiewicz - trener języka francuskiego 

Jestem trenerem języka francuskiego. Ukończyłam studia filologiczne na Uniwersytecie im A. Mickiewicza w Poznaniu.
Uczę młodzież i dorosłych języka francuskiego metodą komunikacyjną, korzystając również metod coachingowych w nauce języka obcego. Komunikacyjna metoda
nauczania zakłada, że języka obcego uczymy się szybciej, efektywniej i zapamiętujemy go na dłużej jeśli podczas zajęć jesteśmy zaktywizowani do komunikacji, czyli praktycznego zastosowania przekazywanej wiedzy. W metodzie tej nacisk położony jest na potrzebę rozmowy z drugim człowiekiem. Podczas lekcji
prowadzonej metodą komunikacyjną obok tradycyjnego słuchania, pisania i rozwiązywania zadań, uczniowie:
• odgrywają scenki i ćwiczą przykładowe dialogi w parach i grupie
• oglądają filmy i programy oraz słuchają audycji radiowych
• czytają gazety, książki, ulotki, foldery
• uczą się poznawania sensu wypowiedzi z kontekstu całości
• poznają mowę potoczną
Podczas nauki koncentruję się w dużej mierze na utrzymaniu silnej motywacji i chęci do nauki.
Istotna jest dla mnie poprawna wymowa oraz umiejętność komunikowania od początku nauki. Jestem frankofilką, pasjonatką kultury francuskiej, kina i literatury.
Systematycznie organizuję wieczorki francuskie dla miłośników języka francuskiego.