Wydarzenia kulturalne i edukacyjne

mężczyzna w słuchawkach

Współczesny, otaczający nas świat oferuje bardzo dużo ciekawych inicjatyw, które są doskonałą odskocznią od codziennych problemów oraz pozytywnie wpływają na zachowanie równowagi psychicznej. To właśnie wydarzenia kulturalne i edukacyjne cieszą się największą popularnością wśród dzieci, młodzieży i dorosłych.

W naszej Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki w Gorzowie Wielkopolskim regularnie organizujemy różnorodne wydarzenia, podczas których uczestnicy mają możliwość zdobycia wartościowej wiedzy – jednocześnie świetnie się bawiąc i nawiązując nowe znajomości.

 

Cennik

W linku poniżej przedstawiamy Państwu aktualny cennik naszych usług.

Pobierz cennik


 

coaching


 

Motywacja do nauki oraz zarządzanie sobą w czasie

plakat warsztatyWarsztaty adresowane są do uczniów klas 8 i nie tylko

Ten 12 tygodniowy kurs ma na celu pobudzić motywację wewnętrzną dziecka, znaleźć najlepszą i najskuteczniejszą metodę uczenia się oraz naukę planowania nauki indywidualnie do swoich potrzeb.

Codzienne motywowanie się do nauki to dla naszych dzieci ogromny wysiłek. Niestety zdobywanie wiedzy przez nasze dzieci często staje się dla nich przykrym obowiązkiem, a nawet spotyka się z całkowitą niechęcią. Chcemy to odczarować i spowodować, że nauka będzie wynikać z ich naturalnej potrzeby i stanie się ciekawym wyzwaniem. Podczas warsztatów rozplanujemy również czas wolny, czas nauki oraz odpoczynku w zgodzie z indywidualnymi nawykami dziecka.

Kurs prowadzi Justyna Jurgiewicz - certyfikowany coach, terapeutka TUS i ADHD, psychoedukator, doradca rozwoju osobistego, trener języka francuskiego, promotorka permanentnej nauki i rozwoju.

ZAKRES:

1. Doskonalenie umiejętności uczenia jako kompetencji.
2. Pobudzenie motywacji wewnętrznej.
3. Dopasowanie skutecznej metody uczenia się.
4. Poprawa umiejętności koncentracji.
5. Poznanie efektywnych metod zarządzania sobą w czasie.
6. Poznanie indywidualnych predyspozycji osobowości w aspekcie uczenia się.

KOSZT KURSU:
Przewidzianych jest od 12 spotkań 1 godzinnych, w kameralnych, kilkuosobowych grupach.

KOSZT POJEDYŃCZEGO SPOTKANIA: 80 zł, możliwość płatności na miejscu lub przelewem.

KONTAKT: Justyna Jurgiewicz
tel. 536 150 560.
e-mail. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Akademia Zdrowia, Pasji i Nauki,
ul. Walczaka 25, Gorzów Wlkp.


 

Warsztaty rozwojowo-terapeutyczne dla młodzieży 12-16 lat

plakat warszaaty dla młodzieżyDla kogo: młodzież: 12-16 lat

Kiedy: WTOREK 16.30-18.00, zajęcia raz w tygodniu; 1x90 min.

Czas trwania warsztatów: 12 spotkań

Koszt:
1,5 godz. zajęć grupowych: 80 zł (płatność możliwa na miejscu lub przelewem)

Cel warsztatów:

  • Doskonalenie umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji rówieśniczych
  • Nauka skutecznej i asertywnej komunikacji w środowisku rodzinnym i szkolnym
  • Poprawa umiejętności radzenia sobie z emocjami, w tym lęku i silnego stresu
  • Budowanie pewności siebie i wzmacnianie samooceny
  • Doskonalenie umiejętności reagowania na krytykę
  • Doskonalenie umiejętności rozwiązywania problemów i trudności

Spotkania mają charakter warsztatów terapeutyczno-rozwojowych.

Celem warsztatów jest wyższa świadomość siebie, swoich potrzeb i emocji oraz nabywanie umiejętności komunikacji interpersonalnej oraz budowanie odporności psychicznej.

Warsztaty prowadzi JUSTYNA JURGIEWICZ

Certyfikowany trener TUS i ADHD, coach, psychoedukator, szkoleniowiec, doradca rozwoju osobistego i zawodowego.
Podczas warsztatów koncentruje się na podejmowaniu zmian i wyzwań, których celem jest osiągnięcie satysfakcji i polepszenie codziennego funkcjonowania. Wspiera młodzież w odkrywaniu ich potencjału, mocnych stron, pasji i kierunku rozwoju osobistego.
Prowadzi szkolenia dla młodzieży z zakresu podnoszenia samoświadomości, umiejętności rozwiązywania trudności, skutecznej komunikacji rówieśniczej, motywacji do rozwoju i nauki oraz rozwijania kompetencji przyszłości. Uczy języka francuskiego.
Ukończyła studia wyższe na kierunku ekonomicznym i filologicznym, a także studia podyplomowe Executive MBA oraz z zakresu zarządzania kapitałem intelektualnym. Kreowała i zarządzała polityką personalną w firmach zatrudniających wielopoziomową kadrę pracowniczą. Ma długoletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i logistyką na rynku międzynarodowym. Rozwijała również rynek edukacji cyfrowej w Polsce, aktywnie współpracując z uczelniami wyższymi, przedsiębiorstwami, trenerami i szkoleniowcami.
Doradza przedsiębiorstwom w zarządzaniu edukacją pracowników.
Z entuzjazmem podchodzi do życia. Wspiera i empatycznie pomaga w poszukiwaniu rozwiązań osobom, które pragną osiągnąć dobrostan psychiczny.
Jest pomysłodawcą i założycielem Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki, kierowanej zakresem usług głównie do rodzin, dzieci i młodzieży.
Mama dwóch synów: 24 i 18 lat.


 

Warsztaty rozwojowo-terapeutyczne dla młodzieży 16-19 lat

plakat warsztatówDla kogo: młodzież: 16-19 lat

Kiedy: WTOREK 18.00-19.30, zajęcia raz w tygodniu; 1x90 min.

Czas trwania warsztatów: 12 spotkań

Koszt:
1,5 godz. zajęć grupowych: 80 zł (płatność możliwa na miejscu lub przelewem)

Cel warsztatów:

  • Doskonalenie umiejętności nawiązywania i utrzymywania relacji rówieśniczych
  • Nauka skutecznej i asertywnej komunikacji w środowisku rodzinnym i szkolnym
  • Poprawa umiejętności radzenia sobie z emocjami, w tym lęku i silnego stresu
  • Budowanie pewności siebie i wzmacnianie samooceny
  • Doskonalenie umiejętności reagowania na krytykę
  • Doskonalenie umiejętności rozwiązywania problemów i trudności

Spotkania mają charakter warsztatów terapeutyczno-rozwojowych.
Celem warsztatów jest wyższa świadomość siebie, swoich potrzeb i emocji oraz nabywanie umiejętności komunikacji interpersonalnej oraz budowanie odporności psychicznej.

Warsztaty prowadzi JUSTYNA JURGIEWICZ

Certyfikowany trener TUS i ADHD, coach, psychoedukator, szkoleniowiec, doradca rozwoju osobistego i zawodowego.
Podczas warsztatów koncentruje się na podejmowaniu zmian i wyzwań, których celem jest osiągnięcie satysfakcji i polepszenie codziennego funkcjonowania. Wspiera młodzież w odkrywaniu ich potencjału, mocnych stron, pasji i kierunku rozwoju osobistego.
Prowadzi szkolenia dla młodzieży z zakresu podnoszenia samoświadomości, umiejętności rozwiązywania trudności, skutecznej komunikacji rówieśniczej, motywacji do rozwoju i nauki oraz rozwijania kompetencji przyszłości. Uczy języka francuskiego.
Ukończyła studia wyższe na kierunku ekonomicznym i filologicznym, a także studia podyplomowe Executive MBA oraz z zakresu zarządzania kapitałem intelektualnym. Kreowała i zarządzała polityką personalną w firmach zatrudniających wielopoziomową kadrę pracowniczą. Ma długoletnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą i logistyką na rynku międzynarodowym. Rozwijała również rynek edukacji cyfrowej w Polsce, aktywnie współpracując z uczelniami wyższymi, przedsiębiorstwami, trenerami i szkoleniowcami.
Doradza przedsiębiorstwom w zarządzaniu edukacją pracowników.
Z entuzjazmem podchodzi do życia. Wspiera i empatycznie pomaga w poszukiwaniu rozwiązań osobom, które pragną osiągnąć dobrostan psychiczny.
Jest pomysłodawcą i założycielem Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki, kierowanej zakresem usług głównie do rodzin, dzieci i młodzieży.

Mama dwóch synów: 24 i 18 lat.


 

Trening Umiejętności Społecznych (TUS)

Warsztaty tusTUS jest metodą stosowaną przede wszystkim w pracy z grupą i ma na celu rozwijanie umiejętności społecznych.

Program zajęć konstruowany jest w oparciu o potrzeby i poziom rozwoju konkretnych umiejętności uczestników.

Do podstawowych zagadnień, jakie obejmuje TUS należą między innymi:

  • emocje i umiejętność radzenia sobie z nimi,
  • komunikacja interpersonalna,
  • umiejętność odnalezienia się w sytuacjach trudnych, które mogą pojawić się w interakcjach społecznych.

Cele programu:

  • korygowanie nieprawidłowych wzorców zachowań społecznych,
  • zmniejszenie doświadczanego napięcia w sytuacjach społecznych,
  • ćwiczenie umiejętności pracy w grupie, budowanie relacji rówieśniczych,
  • pogłębianie wiedzy na temat emocji,
  • kształtowanie pozytywnych postaw wobec rówieśników i wygaszanie agresji.

Zajęcia odbywać się będą przez 12 kolejnych tygodni w każdy czwartek w godzinach 16.30 - 17.30.
Zajęcia adresowane są do dzieci w wieku 9-13 lat.

Przewidujemy otwarcie kolejnej grupy w soboty.

Cena: 80 zł za każde zajęcia (możliwa płatność na miejscu lub przelewem).
Zapisy pod numerem telefonu: 536 150 560.

Zajęcia prowadzi: Justyna Jurgiewicz.

Certyfikowany coach, terapeutka TUS i ADHD, psychoedukator, szkoleniowiec, doradca rozwoju osobistego i zawodowego.
Wspiera dzieci i młodzież w odkrywaniu ich potencjału, mocnych stron, pasji i kierunku rozwoju osobistego.
Prowadzi szkolenia dla młodzieży z zakresu podnoszenia samoświadomości, umiejętności rozwiązywania trudności, skutecznej komunikacji rówieśniczej, motywacji do rozwoju i nauki. Uczy języka francuskiego.
Ukończyła studia wyższe na kierunku ekonomicznym i filologicznym, a także studia podyplomowe Executive MBA – Business Trends oraz z zakresu zarządzania kapitałem intelektualnym.
Wspiera i empatycznie pomaga w poszukiwaniu rozwiązań osobom, które pragną osiągnąć dobrostan psychiczny.
Jest pomysłodawcą i założycielem Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki, kierowanej zakresem usług głównie do rodzin, dzieci i młodzieży.

Mama dwóch synów: 24 i 18 lat.


 


 


 

Warsztaty edukacyjno-terpauetyczno-rozwojowe dla młodzieży 12-16 lat

plakat warsztatówGDY TWOJE DZIECKO CHCE BARDZIEJ POZNAĆ SIEBIE, CHCE POZNAĆ RÓWIEŚNIKÓW, CHCE NAUCZYĆ SIĘ SWOBODNIE Z NIMI KOMUNIKOWAĆ W ATMOSFERZE TOLERANCJI I AKCEPTACJI, CHCE PODNIEŚĆ SWOJĄ SAMOOCENĘ, CHCE NAUCZYĆ SIĘ SZYBKO ODNAJDYWAĆ W NOWYCH SYTUACJACH ORAZ
JEŚLI TWOJE DZIECKO CHCE ZROZUMIEĆ PO CO SIĘ UCZY I JAKIE WYNIKAJĄ Z TEGO KORZYŚCI NA PRZYSZŁOŚĆ, POZNAĆ WARTOŚCI, KTÓRYMI KIERUJE SIĘ W SWOIM ŻYCIU I UWIERZYĆ, ŻE WARTO MARZYĆ,
TO ZAPRASZAM NA WARSZTATY W KAŻDY WTOREK O GODZ. 14.

WARSZTATY ODBYWAĆ SIĘ BĘDĄ W KAŻDY WTOREK DO KOŃCA WAKACJI OD 14 DO 16.
GRUPA JEST OTWARTA, WIĘC ZAWSZE BĘDZIE MILE WIDZIANY/A.

KOSZT WARSZTATÓW KAŻDORAZOWO 70 ZŁ, PŁATNE NA MIEJSCU BĄDŹ BLIKIEM.

Celem warsztatów jest modyfikacja zachowań na te aprobowane społecznie, poprawę funkcjonowania w sytuacjach społecznych oraz zwiększenie samoświadomości i samooceny poprzez:

  • rozwijanie umiejętności rozpoznawania emocji i potrzeb,
  • trening umiejętności komunikacyjnych,
  • zmianę zachowań na bardziej efektywne społecznie,
  • rozwijanie umiejętności współpracy w grupie,
  • poznanie metod radzenia sobie z emocjami,
  • pracę nad przestrzeganiem ustalonych zasad,
  • uczenie odreagowania napięć emocjonalnych,
  • kształtowanie umiejętności rozwiązywania konfliktów


Warsztaty prowadzi JUSTYNA JURGIEWICZ
Certyfikowany trener TUS, coach, edukator, szkoleniowiec, trener kompetencji "miękkich", doradca rozwoju osobistego i zawodowego.
Podczas warsztatów koncentruje się na podejmowaniu zmian i wyzwań, których celem jest osiągnięcie satysfakcji i radości z życia oraz polepszenie codziennego funkcjonowania. Wspiera młodzież w odkrywaniu ich potencjału, mocnych stron, pasji i kierunku rozwoju osobistego.
Prowadzi szkolenia dla młodzieży z zakresu podnoszenia samoświadomości, umiejętności rozwiązywania trudności, skutecznej komunikacji rówieśniczej, motywacji do rozwoju i nauki oraz rozwijania kompetencji przyszłości. Uczy języka francuskiego.
Jest pomysłodawcą i założycielem Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki, kierowanej zakresem usług głównie do rodzin, dzieci i młodzieży.
Mama dwóch synów: 24 i 18 lat.

 


 

Warsztaty edukacyjno-terpauetyczno-rozwojowe dla młodzieży 16-19 lat

plakat warsztatówJEŚLI TWOJE DZIECKO CHCE POZNAĆ NOWE OSOBY, CHCE NAUCZYĆ SIĘ SWOBODNIE KOMUNIKOWAĆ W ATMOSFERZE TOLERANCJI I AKCEPTACJI, CHCE PODNIEŚĆ SWOJĄ SAMOOCENĘ, CHCE NAUCZYĆ SIĘ ŁATWIEJ ODNAJDOWAĆ W NOWYCH SYTUACJACH, ZROZUMIEĆ SIEBIE,
TO ZAPRASZAM NA WARSZTATY W KAŻDĄ ŚRODĘ O GODZ. 15.

WARSZTATY ODBYWAĆ SIĘ BĘDĄ W KAŻDĄ ŚRODĘ DO KOŃCA WAKACJI OD 15 DO 16.30.
GRUPA JEST OTWARTA, WIĘC ZAWSZE BĘDZIE MILE WIDZIANY/A.

KOSZT WARSZTATÓW KAŻDORAZOWO 70 ZŁ, PŁATNE NA MIEJSCU BĄDŹ BLIKIEM.

Celem warsztatów jest poprawa funkcjonowania w sytuacjach społecznych wśród rówieśników oraz zwiększenie samoświadomości i samooceny poprzez:

  • rozwijanie umiejętności rozpoznawania emocji i potrzeb,
  • trening umiejętności komunikacyjnych,
  • zmianę zachowań na bardziej efektywne społecznie,
  • rozwijanie umiejętności współpracy w grupie,
  • poznanie metod radzenia sobie z emocjami,
  • pracę nad przestrzeganiem ustalonych zasad,
  • uczenie odreagowania napięć emocjonalnych,
  • kształtowanie umiejętności rozwiązywania konfliktów

Warsztaty prowadzi JUSTYNA JURGIEWICZ
Certyfikowany trener TUS, coach, edukator, szkoleniowiec, trener kompetencji "miękkich", doradca rozwoju osobistego i zawodowego.
Podczas warsztatów koncentruje się na podejmowaniu zmian i wyzwań, których celem jest osiągnięcie satysfakcji i radości z życia oraz polepszenie codziennego funkcjonowania. Wspiera młodzież w odkrywaniu ich potencjału, mocnych stron, pasji i kierunku rozwoju osobistego.
Prowadzi szkolenia dla młodzieży z zakresu podnoszenia samoświadomości, umiejętności rozwiązywania trudności, skutecznej komunikacji rówieśniczej, motywacji do rozwoju i nauki oraz rozwijania kompetencji przyszłości. Uczy języka francuskiego.
Jest pomysłodawcą i założycielem Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki, kierowanej zakresem usług głównie do rodzin, dzieci i młodzieży.
Mama dwóch synów: 24 i 18 lat.


 

Trening Umiejętności Społecznych (TUS)

Trening Umiejętności Społecznych (TUS) jest metodą stosowaną przede wszystkim w pracy z grupą i ma na celu rozwijanie umiejętności społecznych.
Program zajęć konstruowany jest w oparciu o potrzeby i poziom rozwoju konkretnych umiejętności uczestników.

Do podstawowych zagadnień, jakie obejmuje TUS należą między innymi:

  • emocje i strategie radzenia sobie z nimi,
  • praca w grupie i wspólna zabawa,
  • komunikacja werbalna i niewerbalna,
  • sytuacje trudne, które mogą pojawić się w interakcjach społecznych.

Treningi mają postać ustrukturalizowanych zajęć. Składają się z odpowiednio dobranych, w oparciu o wcześniej wyznaczone cele ćwiczeń, zabaw i gier. TUS oparty jest na systemie motywacyjnym (system żetonowy) oraz na kodeksie zasad panujących podczas zajęć, który ustalany jest wraz z członkami grupy na pierwszych zajęciach.

Cele programu:

  • zwiększenie zakresu umiejętności wykonawczych (wykorzystywanych w praktyce społecznej),
  • korygowanie nieprawidłowych wzorców zachowań społecznych,
  • zmniejszenie doświadczanego napięcia w sytuacjach społecznych,
  • ćwiczenie umiejętności pracy w grupie, budowanie relacji rówieśniczych,
  • pogłębianie wiedzy na temat emocji,
  • kształtowanie pozytywnych postaw wobec rówieśników i wygaszanie agresji.

Metody pracy:

Zajęcia realizowane są za pomocą różnorodnych metod pracy - zarówno w ruchu, jak przy stoliku. Przykładowe metody pracy to:

  • nauka przez modelowanie (odgrywanie scenek)
  • gry i zabawy ruchowe
  • wykonywanie prac plastycznych
  • bajkoterapia
  • dyskusje
  • karty pracy.

Zajęcia odbywać się będą przez 10 kolejnych tygodni w każdy poniedziałek w godzinach 17.00 - 18.00.

Cena: 800 zł (możliwa płatność w miesięcznych ratach).

Zapisy pod numerem telefonu: 536 150 560

Miejsce: Akademia Zdrowia, Pasji i Nauki w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 25.

Zajęcia prowadzi: Pani Marta Kuś (psycholożka).

 


 

WARSZTATY SOCJOTERAPEUTYCZNE DLA MŁODZIEŻY (16-19 LAT)

twarze uśmiechniętych nastolatkówDla kogo: młodzież: 16-19 lat

Kiedy: środa 18-19.30, zajęcia raz w tygodniu; 1×90 min.
Dodatkowo raz w miesiącu spotkanie z rodzicami uczestników 1×90 min, środa 19.30–21.00.

Czas trwania warsztatów: 10 spotkań

Cel warsztatów:

  •  Umiejętność definiowania własnego „JA”, wzmacnianie samooceny i wyrażania siebie
  •  Lepsze funkcjonowanie w środowisku rodzinnym i szkolnym
  •  Poprawa komunikacji z rówieśnikami oraz radzenia sobie z emocjami
  •  Poznanie swoich mocnych stron, potrzeb i wartości
  •  Doskonalenie umiejętności rozwiązywania problemów oraz reagowania na krytykę
  •  Doskonalenie umiejętności przyszłości 4K


Koszt:
1,5 godz. zajęć grupowych dla młodzieży: 100 zł (płatność miesięczna z góry)
1,5 godz. warsztaty dla rodziców:
100 zł/rodzina/spotkanie

Prowadząca:
JUSTYNA JURGIEWICZ
Certyfikowanym coach, edukator, szkoleniowiec, trener kompetencji "miękkich".
Podczas warsztatów koncentruje się na podejmowaniu zmian i wyzwań, których celem jest osiągnięcie satysfakcji i radości z życia oraz polepszenie codziennego funkcjonowania.
Wspiera młodzież w odkrywaniu ich potencjału, mocnych stron, pasji i kierunku rozwoju osobistego.
Prowadzi szkolenia dla młodzieży z zakresu podnoszenia samoświadomości, umiejętności rozwiązywania trudności, skutecznej komunikacji rówieśniczej, motywacji do rozwoju i nauki oraz rozwijania kompetencji przyszłości 4K.
Ukończyła studia wyższe na kierunku ekonomicznym i filologicznym, a także studia podyplomowe Executive MBA – Business Trends oraz z zakresu zarządzania kapitałem intelektualnym. Kreowała i zarządzała polityką personalną. Rozwijała również rynek edukacji cyfrowej w Polsce, aktywnie współpracując z uczelniami wyższymi, przedsiębiorstwami, trenerami i szkoleniowcami.
Z entuzjazmem podchodzi do życia. Wspiera i empatycznie pomaga w poszukiwaniu rozwiązań osobom, które pragną osiągnąć dobrostan psychiczny.
Jest pomysłodawcą i założycielem Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki kierowanej zakresem usług głównie do rodzin, dzieci i młodzieży. Mama dwóch synów: 24 i 18 lat.


 

WARSZTATY SOCJOTERAPEUTYCZNE DLA MŁODZIEŻY (12-15 LAT)

grupa nastolatków pokazująca kciukiDla kogo : młodzież: 12-15 lat

Kiedy: czwartek 18-19.30, zajęcia raz w tygodniu; 1x90 min.
Dodatkowo raz w miesiącu spotkanie z rodzicami uczestników 1x90 min, w czwartek 19.30 – 21.00.

Czas trwania warsztatów: 10 spotkań

Cel warsztatów:

  •  Umiejętność definiowania własnego „JA”, wzmacnianie samooceny i wyrażania siebie
  •  Lepsze funkcjonowanie w środowisku rodzinnym i szkolnym
  •  Poprawa komunikacji z rówieśnikami oraz radzenia sobie z emocjami
  •  Poznanie swoich mocnych stron, potrzeb i wartości
  •  Doskonalenie umiejętności rozwiązywania problemów i trudności oraz reagowania na krytykę


Koszt:
1,5 godz. zajęć grupowych dla młodzieży: 80zł (płatność miesięczna)
1,5 godz. warsztaty dla rodziców: 100 zł/rodzina

Prowadząca:
JUSTYNA JURGIEWICZ
Certyfikowanym coach, edukator, szkoleniowiec, trener kompetencji "miękkich".
Podczas warsztatów koncentruje się na podejmowaniu zmian i wyzwań, których celem jest osiągnięcie satysfakcji i radości z życia oraz polepszenie codziennego funkcjonowania.
Wspiera młodzież w odkrywaniu ich potencjału, mocnych stron, pasji i kierunku rozwoju osobistego.
Prowadzi szkolenia dla młodzieży z zakresu podnoszenia samoświadomości, umiejętności rozwiązywania trudności, skutecznej komunikacji rówieśniczej, motywacji do rozwoju i nauki oraz rozwijania kompetencji przyszłości 4K. Uczy języka francuskiego.
Ukończyła studia wyższe na kierunku ekonomicznym i filologicznym, a także studia podyplomowe Executive MBA – Business Trends oraz z zakresu zarządzania kapitałem intelektualnym. Kreowała i zarządzała polityką personalną w firmach zatrudniających wielopoziomową kadrę pracowniczą. Rozwijała również rynek edukacji cyfrowej w Polsce, aktywnie współpracując z uczelniami wyższymi, przedsiębiorstwami, trenerami i szkoleniowcami.
Z entuzjazmem podchodzi do życia. Wspiera i empatycznie pomaga w poszukiwaniu rozwiązań osobom, które pragną osiągnąć dobrostan psychiczny.
Jest pomysłodawcą i założycielem Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki kierowanej zakresem usług głównie do rodzin, dzieci i młodzieży. Mama dwóch synów: 24 i 18 lat.

 


 

WARSZTATY COACHINGOWO-ROZWOJOWE DLA DOROSŁYCH

uśmiechnięta dziewczyna z książkąSpotkanie coachingowo-rozwojowe w Gorzowie Wlkp.
Spotykamy się w gronie osób powiązanych z rozwojem osobistym, które mają chęć i potrzebę dzielenia się swoimi doświadczeniami we wspierającym środowisku.
Podczas tego spotkania tematem przewodnim będzie równowaga pomiędzy dawaniem a braniem jako podstawa dobrych relacji międzyludzkich.
Zapraszamy wszystkich chętnych i ciekawych siebie wzajemnie.
To będzie mile czas spędzony ale również z pewnością bardzo wartościowy.

Kiedy: 7 maja godz. 18.00 - 20.00.

Miejscem spotkania jest Akademia Zdrowia, Pasji i Nauki przy ul. Walczaka 25 w Gorzowie (przy WSB i Wydziale Edukacji - budynek z cegły).

Koszt: 30 zł (w tym kawa lub herbata)

Moderator: Justyna Jurgiewicz (coach, doradca rozwoju osobistego, edukator
Współorganizator: Alicja Szura

Telefony do kontaktu:
Alicja - 781 536 733
Justyna - 536 150 560


 

Szkoła dla rodziców

Plakat szkoła dla rodziców

Mamy przyjemność zaprosić Was na kolejne zajęcia pn: SZKOŁA DLA RODZICÓW.

Warsztat poprowadzą psycholog Jowita Marzec i pedagog Alicja Benowska, posiadające wieloletnie doświadczenie w pracy z rodziną.

Program zajęć obejmuje między innymi kwestie:

  • wspierania funkcjonowania emocjonalnego dziecka i rozwijania jego umiejętności radzenia sobie z doświadczanymi emocjami,
  • wspierania rozwoju poczucia własnej wartości i kształtowania motywacji do pokonywania trudności (w tym motywowania dziecka do nauki),
  • budowania poczucia bezpieczeństwa dziecka poprzez stawianie jasnych granic i konsekwentne egzekwowanie ich przestrzegania.

Jest to program spotkań dla każdego rodzica, który szuka sposobu na nawiązanie głębszych i cieplejszych relacji z dziećmi. Jego głównym celem jest wspieranie rodziców w radzeniu sobie w codziennych kontaktach z dziećmi i młodzieżą. Nauka umiejętności lepszego porozumiewania się, refleksja nad własną postawą wychowawczą, wymiana doświadczeń, to małe kroki ku głębszej relacji, dającej zadowolenie, poczucie wzajemnej bliskości. To także nauka dialogu i kształtowanie więzi opartych na wzajemnym szacunku. Główne motto Szkoły dla Rodziców brzmi: Wychowywać to kochać i wymagać. Ucząc umiejętności otwartego porozumiewania się w rodzinie program jednocześnie przyczynia się do budowania silnej więzi między rodzicami a dziećmi, co (zgodnie z wynikami badań J. D. Hawkinsa) sprawia, że jest on także programem profilaktycznym. Program w dużej części bazuje na cyklu książek A. Faber i E. Mazlish pt. „Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły”, „Rodzeństwo bez rywalizacji. Jak pomóc własnym dzieciom żyć w zgodzie, żeby samemu żyć z godnością”, „Wyzwoleni rodzice, wyzwolone dzieci. Twoja droga do szczęśliwej rodziny”, „Jak mówić, żeby dzieci się uczyły w domu i w szkole”, „Jak mówić do nastolatków, żeby nas słuchały. Jak słuchać, żeby z nami rozmawiały” (Wydawnictwo Media Rodzina).

Szkoła dla Rodziców uczy nie tyle „metod” co budowania relacji w duchu podmiotowości i dialogu.

Metoda: Zajęcia mają charakter warsztatów psychoedukacyjnych, składają się z krótkich omówień i wprowadzeń tematycznych, a ich istotą są ćwiczenia i scenki. Cennym elementem uczącym jest wymiana doświadczeń między uczestnikami oraz praktyczne wypróbowywanie nowych umiejętności w postaci zadań domowych. Spotkania odbywają się w małych grupach (nie większych niż 12 osób).

Tematyka zajęć: poszczególne spotkania poruszają następujące zagadnienia – świadomość własnych celów wychowania, poznanie i rozumienie świata uczuć własnych oraz dziecka, naukę umiejętności rozmawiania o uczuciach, umiejętność stawiania jasnych granic i wymagań, zachęcanie dzieci do współpracy, wspólne rozwiązywanie konfliktów, poszukiwanie lepszych niż kara sposobów uczenia dziecka samodyscypliny, wspieranie samodzielności dzieci, uwalnianie ich od grania ról oraz wzmacnianie ich poczucia własnej wartości przez pochwałę opisową.

Termin: program obejmuje 12 spotkań (co tydzień – wtorki, godz. 18:00 -19:30), zaczynamy od lutego 2023 r. Szczegółowe informacje pod nr tel. 792792259

 


 

Ferie z językiem francuskim

Plakat Ferie z językiem francuskim tydzień pierwszy

Miejsce: Akademia Zdrowia, Pasji i Nauki ul. Walczaka 23 H, Gorzów Wlkp.
Czas : 30.01. - 03.02.2023 r. w godz. 08-16.
Koszt: 690 zł/osobę ( w cenie posiłek + zdjęcie pamiątkowe, profesjonalne uczestnika).

PROGRAM FERII PROMUJE JĘZYK FRANCUSKI ALE NIE TYLKO.

PROGRAM FERII JEST ATRAKCYJNY W RÓŻNORODNE ZAJĘCIA TEMATYCZNE.

DZIEŃ 1:
KUCHNIA FRANCUSKA (FRANCUSKIE SPECJAŁY)
DZIEŃ 2:
PODRÓŻ PO PARYŻU (SYMBOLE FRANCJI, ZAJĘCIA PLASTYCZNE)
DZIEŃ 3:
ZAJĘCIA ROZWOJOWE I RELAKSACYJNE
DZIEŃ 4:
BAJKA "BYŁO SOBIE ŻYCIE..." (ZAJĘCIA EDUKACYJNE)
DZIEŃ 5:
MUZYKA FRANCUSKA (PIOSENKA FRANCUSKA)

 

 

GOŚCIE SPECJALNI:

Plakat Ferie z językiem francuskim tydzień pierwszySandy Romy - francuzka
Benoit Barnabé - francuz
bricks 4 kidz - LEGO
Katarzyna Romaniszyn-Przygodzka
Karolina Wozińska-Kowalczyk

Zajęcia prowadzi:

Justyna Jurgiewicz - założycielka Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki.

Jest z wykształcenia pedagogiem, romanistką, certyfikowanym coachem, szkoleniowcem, edukatorką oraz doradcą rozwoju osobistego.

Prowadzi kursy języka francuskiego dla dzieci, młodzieży i dorosłych.

Jest frankofilką, pasjonatką kultury francuskiej i języka francuskiego, a także nauki innych języków obcych.

Towarzyszy w odkrywaniu potencjału, mocnych stron i pasji. Prowadzi szkolenia ze skutecznej komunikacji, budowania zespołów, motywacji do rozwoju i nauki oraz kompetencji 4K dla dzieci i młodzieży.

Z entuzjazmem podchodzi do życia.

Konieczne zapisy pod numerem telefonu: 536 150 560 do 23.01.2023

 

Ferie z językiem francuskim tydzień 2

Plakat Ferie z językiem francuskim tydzień 2

Miejsce: Akademia Zdrowia, Pasji i Nauki ul. Walczaka 23 H, Gorzów Wlkp.
Czas : 06.02.- 10.02.2023 r. w godz. 08-16.
Koszt: 690 zł/osobę ( w cenie posiłek + zdjęcie pamiątkowe, profesjonalne uczestnika).

 

PROGRAM FERII PROMUJE JĘZYK FRANCUSKI ALE NIE TYLKO.

PROGRAM FERII JEST ATRAKCYJNY W RÓŻNORODNE ZAJĘCIA TEMATYCZNE.

DZIEŃ 1:
KUCHNIA FRANCUSKA (FRANCUSKIE SPECJAŁY)
DZIEŃ 2:
PODRÓŻ PO PARYŻU (SYMBOLE FRANCJI, ZAJĘCIA PLASTYCZNE)
DZIEŃ 3:
ZAJĘCIA ROZWOJOWE I RELAKSACYJNE
DZIEŃ 4:
BAJKA "BYŁO SOBIE ŻYCIE..." (ZAJĘCIA EDUKACYJNE)
DZIEŃ 5:
MUZYKA FRANCUSKA (PIOSENKA FRANCUSKA)

Plakat Ferie z językiem francuskim tydzień drugiGOŚCIE SPECJALNI:

Sandy Romy - francuzka
bricks 4 kidz - LEGO
Gość specjalny - niespodzianka
Karolina Wozińska-Kowalczyk

Zajęcia prowadzi:

Justyna Jurgiewicz - założycielka Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki.

Jest z wykształcenia pedagogiem, romanistką, certyfikowanym coachem, szkoleniowcem, edukatorką oraz doradcą rozwoju osobistego.

Prowadzi kursy języka francuskiego dla dzieci, młodzieży i dorosłych.

Jest frankofilką, pasjonatką kultury francuskiej i języka francuskiego, a także nauki innych języków obcych.

Towarzyszy w odkrywaniu potencjału, mocnych stron i pasji. Prowadzi szkolenia ze skutecznej komunikacji, budowania zespołów, motywacji do rozwoju i nauki oraz kompetencji 4K dla dzieci i młodzieży.

Z entuzjazmem podchodzi do życia.

Konieczne zapisy pod numerem telefonu: 536 150 560 do 25.01.2023 r.


 

Ferie kreatywno-rozwojowe

Plakat Ferie z językiem francuskim tydzień 1

Zapraszamy dzieci w wieku 6-10 lat na ferie w Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki.

Przewidzieliśmy mnóstwo tematycznych zajęć: kreatywnych, rozwojowych i relaksacyjnych.

Codziennie w godzinach od 8 -16 dzieci wezmą udział w różnorodnych zajęciach poprowadzonych przez naszych specjalistów:

8.00 - 9.30 TRENING UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH Z ELEMENTAMI TRENINGU ZASTĘPOWANIA AGRESJI
9.30 - 11.00 WARSZTATY ARTE ROZWOJOWE "OPOWIEM CI BAJKĘ"
11.00 - 12.30 KREATYWNE DZIAŁANIA, ZAJĘCIA PLASTYCZNE I WIZUALNE
12.30 - 13.30 OBIAD
13.30 - 15.00 KOMUNIKACJA PRZEZ ZABAWĘ
15.00 - 16.00 MINDFULNESS, ZAJĘCIA RELAKSACYJNE

ZAJĘCIA POPROWADZĄ:

Pani Alicja Benowska
Pani Katarzyna Romaniszyn-Przygodzka
Pani Anna Bukartyk
Pani Anna Maslej
Pani Greta Starecka-Kwaśny

MIEJSCE: AKADEMIA ZDROWIA, PASJI I NAUKI

UL. WALCZAKA 23H, GORZÓW WLKP.

ZAPISY DO 25.01.2023 POD NUMEREM TELEFONU 95 200 10 20.

KOSZT: 650 ZŁ/DZIECKO

Serdecznie zapraszamy

 


 

Psychoterapia rodzinna, grupowa

plakat psychoterapia rodzinnaPsychoterapia prowadzona w podejściu behawioralno-poznawczym z elementami paradygmatów terapii rodzinnej, rysunku projekcyjnego, psychodramy wg. Moreno, psychozabawy.

zegarekCzas trwania:

palec w prawa stroneGrupa młodzieżowa, koedukacyjna: 15-18 lat
- zajęcia 1x w tygodniu; 3x45 min z 2 przerwami po 15min
kalendarzCo dwa tygodnie – od rozpoczęcia terapii – wspólna sesja terapeutyczna wszystkich uczestników terapii w danej grupie wiekowej: dziecko + rodzice: 2x45 min z przerwą 15 min

kołoCele terapii:

 Identyfikacja i kształtowanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami,
 Poprawa komunikacji społecznych,
 Identyfikacja i kształtowanie w sobie „JA” w kontekście poczucia własnej wartości,
 Identyfikowanie i integracja w sobie „JA” w funkcjonowaniu w systemie rodzinnym oraz w środowisku rówieśniczym,
 Poznanie swoich potrzeb i wyrażanie ich,
 Kształtowanie asertywnych umiejętności wyrażania siebie,
 Kształtowanie umiejętności rozpoznawania i rozwiązywania napotkanych problemów i trudności,

kołoPrzebieg terapii:

plakat psychoterapia rodzinna 2ikona strzałki Spotkania organizacyjne – rodzice (opiekunowie) poszczególnych grup wiekowych: zapoznanie i omówienie schematu ramowego terapii grupowej oraz założonych celów psychoterapii; wyrażenie przez rodziców zgody uczestnictwa dziecka w terapii oraz zawiązanie kontraktu terapeutycznego;
ikona strzałki Ewaluacja wstępna: dane dziecka; wykaz trudności funkcjonowania dziecka, oczekiwania wobec procesu terapii;
ikona strzałki Ewaluacja bieżąca po każdym miesiącu terapii.
ikona strzałki W czasie trwania terapii grupowej (3 miesiące) + dwie sesje rodzinne każdego uczestnika terapii grupowej ( 90 min).

kołoOgraniczenie uczestnictwa:

W terapii grupowej mogą uczestniczyć dzieci, które nie są spokrewnione z innym dzieckiem z grupy, lub znają się ze wspólnych doświadczeń społecznych np.: przedszkole, szkoła, sekcje lub koła zainteresowań, czy także w relacjach prywatnych rodziców (opiekunów) dzieci.

Warsztaty prowadzi: Maciej Szczęsny- psychoterapeuta, pedagog, terapeuta uzależnień.

specjalisci

Koszt terapii i wszystkie szczegóły pod telefonem: 95 200 10 20 lub 536 150 560.

ZADZWOŃ!

POMÓŻ I WESPRZYJ SWOJE DZIECKO!

 


 

Trening umiejętności społecznych
Plakat terapii

koło Warsztaty TUS kierujemy do:

ikona strzałki dzieci uczących się w klasach I-III szkół podstawowych oraz
ikona strzałki dzieci uczących się klasach IV-VI szkół podstawowych,
ikona strzałki młodzieży uczęszczającej do klas VII-VIII szkół podstawowych,
ikona strzałki młodzież szkół ponadpodstawowych
ikona strzałki oraz do rodziców.

Celem proponowanych zajęć jest poszerzenie kompetencji emocjonalnych i komunikacyjnych dzieci i młodzieży. Umiejętności te mają bezpośredni wpływ na relacje między dziećmi (uczniami), wzajemną tolerancję i akceptację. Uczą się nie tylko wrażliwości na innych, właściwego sposobu reagowania, lecz także uwrażliwiają na własne potrzeby i ukierunkowują na samorozwój.

koło UWAGA:
Warsztaty prowadzone są w blokach.
Każdy blok to 3 spotkania.
Każda tzw. klasa to kolejny blok tematyczny i poziom zaawansowania.

Zaczynamy od:
ikona strzałki klasa od 1 do 3 + kontynuacja poszczególnych bloków
Następnie:
ikona strzałki klasa od 4 do 6 + kontynuacja poszczególnych bloków
Oraz:
ikona strzałki klasa od 7 do 8.

Planujemy 8 klas zaawansowania czyli 24 tygodniowy kurs TUS.

koło Plan zajęć:

 klasa 1
ikona strzałki Integracja międzyosobowa ( ćwiczenie „każdy jest równie ważny”)
ikona strzałki Nazywanie i rozpoznawanie emocji (co to są emocje, ćwiczenie „poszukiwanie emocji”, ćwiczenie emocje i zachowanie”, ćwiczenie „reakcje na emocje innych”)
ikona strzałki Kontrola złości (co to jest złość, czy jest potrzebna, jak rozpoznać w sobie złość i jak ją wyrazić, ćwiczenie „co czuję w ciele kiedy się złoszczę”, ćwiczenie „ jak komunikuję złość”)
ikona strzałki Kształtowanie zdolności empatycznego spostrzegania osób w otoczeniu (co to jest empatia, ćwiczenie „Bajka o Czerwonym Kapturku” z perspektywy babci, mamy i wilka)
ikona strzałki Kształtowanie uważności (w świecie pełnym bodźców, potrzebnych i męczących, jak znaleźć spokój, ćwiczenie „co mnie uspokaja?”)

 klasa 2
ikona strzałki Integracja międzyosobowa (jak czuć się ze sobą swobodnie mimo różnic i podobieństw, ćwiczenie „co nas łączy, góry czy morze?”)
ikona strzałki Nazywanie i rozpoznawanie emocji (różne emocje powodują różne odczucia, jak wyrazić silne emocje nie raniąc innych, ćwiczenie „czuję złość – wyrażam ją w kontrolowany sposób”, ćwiczenie „rysuję złość”)
ikona strzałki Kontrola złości (jak rozpoznać złość i jak i wybrać sposób jej wyrażania by nie ranić innych, jakie są sygnały złości płynące z ciała, ćwiczenie „zachowania które zdarzają się pod wpływem złości”, ćwiczenie „koło wyboru - zachowania które mogą zastąpić agresję”)
ikona strzałki Kształtowanie zdolności empatycznego spostrzegania osób w otoczeniu (co to jest empatia ćwiczenie „opowiadanie o empatii”- opis wybranej postaci z historii)
ikona strzałki Kształtowanie uważności (w świecie pełnym bodźców, potrzebnych i męczących, jak znaleźć spokój, ćwiczenie oddechowe, ćwiczenie uważności słuchowej, ćwiczenie koncentracji na otoczeniu, ćwiczenie koncentracji wzrokowej na otoczeniu)

 klasa 3
ikona strzałki Integracja międzyosobowa (jak czuć się ze sobą swobodnie mimo różnic i podobieństw, ćwiczenie „szukanie wyjątkowych cech każdego dziecka”, ćwiczenie „ podpisy”, ćwiczenie „wizytówki”)
ikona strzałki Nazywanie i rozpoznawanie emocji (różne emocje powodują różne odczucia, jak wyrazić silne emocje nie raniąc innych, ćwiczenie „rozpoznajemy emocje - scenka”)
ikona strzałki Kontrola złości (sposób wyrażania złości by nie ranić innych, jakie są sygnały złości płynące z ciała, przykładowe nieprawidłowe zachowania pod wpływem złości, ćwiczenie „sygnalizacja świetlna-stop złości”)
ikona strzałki Kształtowanie zdolności empatycznego spostrzegania osób w otoczeniu (co to jest empatia, czego chciałbym od ludzi będąc na ich miejscu, ćwiczenie „co czują i myślą dzieci na obrazkach?”)
ikona strzałki Kształtowanie uważności (w świecie pełnym bodźców, potrzebnych i męczących, jak znaleźć spokój, zachowania które mogą nas uspokoić, ćwiczenie na koncentrację, ćwiczenie „uważny rysunek - oburącz”)

 klasa 4
ikona strzałki Komunikacja asertywna (co to jest asertywność, asertywność to nie uległość, czym się charakteryzuje, ćwiczenie „Maciej w tarapatach”, ćwiczenie „agresywny, uległy, czy asertywny?”)
ikona strzałki Kształtowanie treści myśli w kontekście emocji i zachowania (co daje pozytywne myślenie na swój temat, emocje, samopoczucie, ćwiczenie „szukanie pozytywnych myśli na swój temat”, ćwiczenie „za co lubią nas inni?”)
ikona strzałki Planowanie i realizacja celów (porównania dobre i złe) (co daje porównanie nas do kogoś (czasami wypadamy w nim lepiej czasami gorzej), czy coś wnosi, czy jest sensowne, ćwiczenie „Adam i przyjaciele”)
ikona strzałki Emocje: kontrola i wybór zachowania (wszystkie przeżywane emocje są dobre, nawet złość, złe nie są emocje lecz sposoby w jakie je wyrażamy, czy potrafimy kontrolować to co robimy pod wpływem złości, ćwiczenie „moje sygnały zwiastujące złość”, ćwiczenie „termometr złości”)
ikona strzałki Techniki relaksacyjne – obniżenie napięcia emocjonalnego (w świecie pełnym bodźców, potrzebnych i męczących, jak znaleźć spokój, zachowania które mogą nas uspokoić, ćwiczenie oddechowe, ćwiczenie ruchowo - wizualizacyjne)

 klasa 5
ikona strzałki Komunikacja asertywna (co to jest asertywność, asertywność to nie uległość, czym się charakteryzuje, zachowania uległe, agresywne, asertywne, ćwiczenie „nauka asertywnej odmowy”)
ikona strzałki Kształtowanie treści myśli w kontekście emocji i zachowania (wprowadzenie do monologu wewnętrznego – chwalenie czy krytyka, , ćwiczenie „pozytywny i negatywny monolog wewnętrzny”)
ikona strzałki Planowanie i realizacja celów (porównania dobre i złe) ( co daje porównanie nas do kogoś (czasami wypadamy w nim lepiej czasami gorzej), czy coś wnosi, czy jest sensowne, przypomnienie wyników z ćwiczenia „Adam i przyjaciele”(wnioski z ćwiczenia porównania nie wnosząc nic dobrego),dlaczego warto porównywać się samemu ze sobą sprzed jakiegoś czasu i planować cele na przyszłość, ćwiczenie „ja teraz i w przyszłości” – co trzeba zrobić dziś by osiągnąć cel za 5, 10 lat?)
ikona strzałki Emocje: kontrola i wybór zachowania (czy potrafimy kontrolować to co robimy pod wpływem złości, złość i jej ekspersja, sygnały które umiejąc odczytać pozwolą nam zapanować nad jej niekontrolowanym wybuchem, ćwiczenie „termometr złości”przy wykorzystaniu wcześniej wykonanego, ćwiczenie „zachowania zastępujące agresywne wyrażanie złości”)
ikona strzałki Techniki relaksacyjne – obniżenie napięcia emocjonalnego (w świecie pełnym bodźców, potrzebnych i męczących, jak znaleźć spokój, zachowania które mogą nas uspokoić, ćwiczenie oddechowe, ćwiczenie ruchowo- wizualizacyjne 1 i 2)

 klasa 6
ikona strzałki Komunikacja asertywna (co to jest asertywność, asertywność to nie uległość, czym się charakteryzuje, zachowania uległe, agresywne, asertywne, nauka asertywnego przyjmowania pochwał, , asertywne przyjmowanie nieuzasadnionej krytyki, asertywne proszenie o pomoc, ćwiczenie „asertywne reakcje”)
ikona strzałki Kształtowanie treści myśli w kontekście emocji i zachowania (co daje pozytywne myślenie na swój temat, w jaki sposób nasze myśli wpływają na nasze emocje a potem na zachowanie, ćwiczenie „myśl, emocja, zachowanie (myśli negatywne)”|, ćwiczenie ”myśl, emocja, zachowanie (myśli pozytywne)”)
ikona strzałki Planowanie i realizacja celów (planowanie długoterminowe w drodze do osiągnięcia celu, ćwiczenie „liczymy godziny”)
ikona strzałki Emocje: kontrola i wybór zachowania (złe nie są emocje lecz sposoby w jakie je wyrażamy, ćwiczenie „planujemy plakat pt. panujemy nad agresywnym wyrażaniem złości”)
ikona strzałki Techniki relaksacyjne – obniżenie napięcia emocjonalnego (w świecie pełnym bodźców, potrzebnych i męczących, jak znaleźć spokój, zachowania które mogą nas uspokoić, ćwiczenie oddechowe, ćwiczenie ruchowo – wizualizacyjne „łąka”)

 klasa 7
ikona strzałki Relacje w grupie – integracja zaawansowana (koncentracja na drugim człowieku, nie na ocenie cech zewnętrznych, zasada błędnej oceny książki po okładce, jak dostrzec kogoś na nowo, ćwiczenie „rozmowy integracyjne na forum grupy”)
ikona strzałki Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych (komunikat JA) (przekazywanie swoich odczuć myśli i emocji zamiast narzucania co sądzimy że myśli bądź czuje druga osoba, ćwiczenie „komunikat JA”, ćwiczenie „wyrażam siebie”)
ikona strzałki Przeciwdziałanie agresji i przemocy (agresja a przemoc, agresja fizyczna i psychiczna, inne ukryte powody agresji, ćwiczenie „rodzaje agresji”, ćwiczenie „powody agresji|”)
ikona strzałki Kształtowanie monologu wewnętrznego (co to jest monolog wewnętrzny, jak kształtuje nas monolog pozytywny i negatywny, oraz emocje jakie niesie, ćwiczenie „odróżnienie pozytywnego i negatywnego monologu wewnętrznego”, ćwiczenie „konsekwencje emocjonalne pozytywnego i negatywnego monologu wewnętrznego”)
ikona strzałki Trening relaksacji (stres w życiu każdego człowieka, jego konsekwencje, relaksacja a stres, relaksacja – miarowy oddech, usunięcie napięć z ciała przez wyobrażenie odprężających obrazów wzbudzających pozytywne emocje, dające wyciszenie, ćwiczenie „droga do strumienia”)

 klasa 8
ikona strzałki Relacje w grupie – integracja zaawansowana (koncentracja na drugim człowieku, nie na ocenie cech zewnętrznych, zasada błędnej oceny książki po okładce, wyśmiewanie osób niemodnie ubranych itp., ćwiczenie „rozmowy integracyjne na osobności”
ikona strzałki Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych (konflikt) (co to jest konflikt, konflikt jako różnica zdań, sprzeczność interesów, czy konflikt może być pozytywny, co pomaga a co przeszkadza przy rozwiązaniu konfliktu, ćwiczenie „konflikt – co pomaga nam go rozwiązać”, ćwiczenie „to pomoże rozwiązać konflikt”)
ikona strzałki Przeciwdziałanie agresji i przemocy ( agresja a przemoc, agresja fizyczna i psychiczna, inne ukryte powody agresji, ofiara, świadek, sprawca, ćwiczenie „reakcja na zachowania agresywne z perspektywy ofiary, świadka i sprawcy przemocy”)
ikona strzałki Kształtowanie monologu wewnętrznego ( co to jest monolog wewnętrzny, jak kształtuje nas monolog pozytywny i negatywny, oraz emocje jakie niesie, jak korygować monolog negatywny na pozytywny, ćwiczenie „zmiana treści monologu wewnętrznego z negatywnego na pozytywny”
ikona strzałki Trening relaksacji (stres w życiu każdego człowieka, jego konsekwencje, relaksacja a stres, relaksacja – miarowy oddech, usunięcie napięć z ciała przez wyobrażenie odprężających obrazów wzbudzających pozytywne emocje, dające wyciszenie, ćwiczenie 'kolory”)

Warsztaty będą prowadzone 1 raz w tygodniu i trwać 60 min. w konkretnej grupie wiekowej.

koło KOSZT:

Każde spotkanie to koszt 75 zł/uczestnik.
Płatność miesięczna na miejscu w Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki, ul. Walczaka 23H.

Zapisy pod nr telefonu: 95 200 10 20 lub 531 333 034
Zajęcia odbywać się będą w każdą środę od godz. 16.

 


 

E-uzależnienia - warsztaty edukacyjne dla dzieci i młodzieży
Plakat terapii

Program ma za zadanie ukształtowanie u dzieci i młodzieży szkolnej wiedzy i umiejętności, które sprzyjają bezpiecznemu korzystaniu z internetu i mediów elektronicznych oraz chronią przed e-uzależnieniami.

koło Warsztaty kierujemy do:

ikona strzałki dzieci uczących się w klasach I-III szkół podstawowych oraz
ikona strzałki dzieci uczących się klasach IV-VI szkół podstawowych,
ikona strzałki młodzieży uczęszczającej do klas VII-VIII szkół podstawowych,
ikona strzałki młodzież szkół ponadpodstawowych.

koło Zakres warsztatów:

Internet,

Cyberprzestrzeń – dobrodziejstwo czy zagrożenie?

Zaplątani w sieci – co uzależnia w cyberprzestrzeni?

Internet – instrukcja obsługi

Internet pod kontrolą

Bezpieczny Internet – to dla nas pestka!

Gry komputerowe

Granie na komputerze to nie grzech,

ikona strzałki zapobieganie nałogowemu korzystaniu z gier komputerowych;
ikona strzałki zwiększanie wiedzy na temat sygnałów świadczących o nadużywaniu gier komputerowych;
ikona strzałki rozwijanie umiejętności korzystania z pomocy.

Grać czy nie grać?! Odpowiedzmy sobie po oksfordzku,

Oraz dodatkowo dla młodzieży ze szkół ponadpodstawowych odbędą się warsztaty dotyczące cyberseksu,

Między seksem a cyberseksem,

ikona strzałki uświadomienie różnic pomiędzy seksem a cyberseksem;
ikona strzałki rozwijanie postawy podmiotowego traktowania drugiej osoby;
ikona strzałki zwiększanie wiedzy na temat przyczyn uprawiania cyberseksu.

Internet – nowoczesny sposób na miłość?!

ikona strzałki rozwijanie świadomości dotyczącej siebie samego w sferze budowania relacji;
ikona strzałki budowanie odpowiedzialności w obszarze podejmowania zachowań seksualnych;
ikona strzałki zapobieganie nałogowemu korzystaniu z cyberseksu
.

Warsztaty trwają 7 tygodni.

Spotkania 1 raz w tygodniu x 60 min.

W zależności od grupy wiekowej, ustalimy godzinę rozpoczęcia zajęć.

kalendarz Warsztaty będą odbywać się w poniedziałki od 16.00.

ręka Koszt zajęć jednorazowy - 75 zł.

ręka Koszt całego kursu - 8 tygodni x 75 zł = 600 zł

ręka Dla młodzieży szkół ponadpodstawowych - 10 tygodni X 75 zł = 750 zł.

Płatność miesięczna na miejscu.

Warsztaty prowadzi Pani Greta Starecka - Kwaśny.

Mediatorka, wpisana na listę prezesa Sądu Okręgowego w Gorzowie Wielkopolskim i Szczecinie.

Trenerka umiejętności społecznych, pracująca warsztatowo w zakresie poszerzania kompetencji społecznych i emocjonalnych. Specjalistka w zakresie profilaktyki, diagnozy i terapii e-uzależnień wśród dzieci i młodzieży. Certyfikowana realizatorka programów rekomendowanych „Debata” i „Unplugged”. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą w tematyce hejtu, bullingu, agresji i przemocy. Zainteresowania z obszaru radzenia sobie ze stresem, problemami emocjonalnymi, agresją, przemocą pozwalają na pracę zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi. Pracuje warsztatowo w nurcie porozumienia bez przemocy NVC Marshalla Rosenberga, wzmacniając asertywność w komunikacji, ucząc narzędzi zapobiegania konfliktom (również rówieśniczym). Pomaga w zrozumieniu i akceptacji emocji, zachowania dzieci, ich świata i relacji z rówieśnikami, oraz dorosłymi.

Stawia na ciągły rozwój - ukończyła szereg szkoleń: w zakresie terapii poznawczo-behawioralnej, coachingu, interwencji kryzysowej, komunikacji interpersonalnej, doradztwa zawodowego i zarządzania czasem.

Prezeska Lubuskiego Stowarzyszenia Mediacji i Edukacji, które corocznie realizuje na terenie woj. lubuskiego i miasta Gorzowa Wlkp. wiele autorskich projektów edukacyjnych dla dzieci, młodzieży i dorosłych.

Zapisy pod telefonem: 95 200 10 20 lub 531 333 034 lub poprzez naszą stronę internetową : www.azpin.pl.

 


 

Moja mapa ciała
Plakat terapii

Dziewczyny!
Zapraszam dziewczyny w wieku 16-19 lat na WARSZTAT EDUKACYJNO-INTERAKTYWNY, w którym zajmiemy się tematem ważnym czyli NASZYM CIAŁEM i jego AKCEPTACJĄ.
Temat bliski sercu każdej kobiecie bez względu na wiek.
W kulcie ciała i nieracjonalnych standardów piękna łatwo się pogubić i odróżnić rzeczywistość od wyobrażeń.

Instagram kontra rzeczywistość!

Wiecie co mam na myśli? smile
Dlatego na naszym spotkaniu wspólnie będziemy:

ręka rozmawiać/ brainstorming
ręka wymieniać doświadczenia
ręka poznawać swoje ciała
ręka zwiększać świadomość ciała poprzez różnorodne ćwiczenia
ręka tworzyć mapy ciała poprzez rysunek/malowanie
ręka pracować w parach
ręka poznawać techniki relaksacyjne ciała

Zobaczymy, na co będziemy miały ochotę i czego będziemy w tym danym dniu potrzebować. Czego będę potrzebować nasze ciała i emocje.


koło CO WZIĄĆ?

  • stare gazety
  • notatnik lub zeszyt

koło GDZIE?

Akademia Zdrowia, Pasji i Nauki
ul. Walczaka 23H, I piętro
Gorzów Wlkp.

koło KIEDY?

13 stycznia 2023/ piątek
godz. 17-20

koło KOSZT

170 PLN/ 3h
ZAPISY
tel. 690569966
mail. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 


 

Motywacja do nauki i umiejętność uczenia się
Plakat terapii

Codzienne motywowanie się do nauki to dla naszych dzieci ogromny wysiłek.
My - rodzice staramy się je wspierać w procesie wieloletniej nauki.
Niestety zdobywanie wiedzy przez nasze dzieci często staje się dla nich przykrym obowiązkiem, a nawet spotyka się z całkowitą niechęcią.

 Jak wzbudzić w dziecku motywację do nauki?
 Co zrobić, aby włożony wysiłek był efektywny i przynosił rezultaty?
 Co zrobić, aby dla naszego dziecka nauka stała się ciekawym wyzwaniem?

Ten 8 tygodniowy kurs ma na celu pobudzić motywację wewnętrzną dziecka oraz pomoże znaleźć najlepszą i najskuteczniejszą metodę uczenia się, która pozostanie z nim na zawsze.
Uczenie się to umiejętność, którą dziecko musi nabyć.

Kurs prowadzi Justyna Jurgiewicz - certyfikowany coach, edukator, doradca rozwoju osobistego, szkoleniowiec, trener języka francuskiego (promotorka permanentnej nauki i rozwoju)
wraz z Kingą Snacką – psychologiem sportu (specjalistką od motywacji, koncentracji i wyników).

koło Dla kogo:

ikona strzałki Grupa 1: dzieci 7-10 lat
ikona strzałki Grupa 2: dzieci 10 – 14 lat,
ikona strzałki Grupa 3: młodzież 15-19 lat,
ikona strzałki Grupa 4: dorośli.

koło Ten kurs kierujemy do dzieci i młodzieży:

ikona strzałki którzy nie chcą się uczyć
ikona strzałki którzy nie lubią chodzić do szkoły
ikona strzałki którzy mają problemy z nauką
ikona strzałki którzy nie potrafią się uczyć samodzielnie
ikona strzałki którzy uczą się bez efektów
ikona strzałki którzy szukają najlepszego sposobu/metody nauki
ikona strzałki którzy stracili motywację do nauki
ikona strzałki którzy mają problemy z koncentracją.

koło do dorosłych:

ikona strzałki którzy chcą podjąć naukę
ikona strzałki którzy chcą się przebranżowić
ikona strzałki którzy potrzebują motywacji do nauki
ikona strzałki którzy poszukują skutecznej metody uczenia się
ikona strzałki którzy chcą zmienić szkołę, uczelnię
ikona strzałki którzy chcą awansować
ikona strzałki którzy nie wiedzą który kierunek nauki i rozwoju wybrać
ikona strzałki którzy mają problemy z koncentracją lub pamięcią.

koło ZAKRES 8 TYGODNIOWEGO KURSU:

 Umiejętność uczenia jako kompetencja.
ikona strzałkiWpływ otoczenia na proces uczenia się.
ikona strzałkiDlaczego moje uczenie się nie przynosi efektu?

 System motywacyjny – motywacja wewnętrzna.
ikona strzałkiStymulowanie motywacji – ćwiczenie

 Skuteczne metody i style uczenia się

 Samoocena uczenia się, refleksja nad własnym procesem uczenia się - ćwiczenia

 Nauka przyjazna mózgowi. Umiejętność koncentracji - ćwiczenia

 Edukacja cyfrowa i rozwój kompetencji cyfrowych.

 Rozwój kompetencji przyszłości. Uczący się pracownik przyszłości

 Coaching jako metoda wzmacniająca w procesie uczenia się i osiągania celu.

koło REZULTATY:

ikona strzałki Poznasz swoją indywidualną, najskuteczniejszą metodę nauki.
ikona strzałki Dowiesz się po co się uczysz.
ikona strzałki Dowiesz się jak motywować się do nauki.
ikona strzałki Co ma dobry a co zły wpływ na Twój proces nauki.
ikona strzałki Poznasz najlepsze sposoby na koncentrację.
ikona strzałki Poznasz najważniejsze kompetencje dzisiejszych czasów.

koło KOSZT KURSU:

Kurs intensywny 4 tygodniowy (4 tygodnie, spotkania 2 x w tygodniu po 1,5 h) lub
Kurs standardowy trwać będzie 8 tygodni (8 tygodni, spotkania co tydzień 1,5h)
Przewidzianych jest od 8 spotkań 1,5 godzinnych.
Grupy kameralne, kilkuosobowe.

koło KOSZT PEŁNEGO KURSU: 600 zł ( 8 x 75 zł), możliwość płatności w 2 ratach.

koło KONTAKT:

tel. 95 200 10 20 lub 536 150 560.
e-mail. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Akademia Zdrowia, Pasji i Nauki,
ul. Walczaka 23H.
 

 


 

Kocham, lubię, szanuję – siebie i innych
Plakat terapii

"Kocham, lubię, szanuję - siebie i innych" to temat zajęć dla dzieci w wieku 8-12 lat.

Zajęcia trwają 12 tygodni.

Zajęcia adresujemy do dzieci samotnych, izolowanych przez klasę bądź izolujących się, nie mających kontroli nad swoimi emocjami, agresywnych, cichych, dających się zdominować, stających się obiektem manipulacji, „kat” bądź „ofiara”, nieśmiałych, uległych, wycofanych, nie umiejących obronić swoich granic, dzieci bez pewności siebie, stawiających siebie w negatywnym świetle, często posiadających zniekształcony i negatywny pogląd na temat swojego wyglądu, zdolności, osobowości.

zegar Czas trwania:

  • 12 tygodni x 1 godzina, raz w tygodniu 

 koło Cele zajęć:

umiejętności poprawnej komunikacji,

umiejętności budowania poprawnych relacji międzyludzkich,

umiejętność używania asertywnej, nieulegającej odpowiedzi w postaci komunikatu JA,

umiejętność rozpoznawania nazywania i reagowania na swoje uczucia,

umiejętność reakcji na niekonstruktywną krytykę

umiejętność odmowy,

umiejętność rozpoznawania i radzenia sobie ze złością,

umiejętność samooceny,

umiejętność konstruktywnego radzenia sobie ze stresem,

umiejętność uczestnictwa w konfliktach bez naruszania swoich i cudzych granic,

umiejętność znalezienia swojego miejsca w grupie,

ZAKRES ZAJĘĆ I TEMATYKA

koło Komunikacja interpersonalna:

ikona strzałki wzrost wiedzy na temat roli porozumiewania się w budowaniu relacji międzyludzkich;
ikona strzałki rozwinięcie umiejętności komunikacji interpersonalnej.
ikona strzałki rozwinięcie umiejętności posługiwania się językiem JA;
ikona strzałki rozwinięcie umiejętności aktywnego słuchania.
ikona strzałki nauczenie umiejętności nazywania uczuć;
ikona strzałki wzmocnienie postawy szacunku dla siebie i innych;
ikona strzałki ćwiczenie umiejętności posługiwania się komunikatem JA.
ikona strzałki zwiększenie umiejętności posługiwania się komunikacją bez przemocy;
ikona strzałki zwiększenie umiejętności rozpoznawania konstruktywnego i niekonstruktywnego porozumiewania się w grupie.
ikona strzałki rozwinięcie umiejętności komunikacji niewerbalnej;
ikona strzałki przećwiczenie umiejętności aktywnego słuchania.

koło Asertywność:

ikona strzałki wzrost wiedzy na temat postaw: asertywnej, uległej i agresywnej;
ikona strzałki poszerzenie wiedzy na temat pojęcia granicy psychologicznej.
ikona strzałki wprowadzenie pojęcia „asertywność”;
ikona strzałki zwiększenie umiejętności asertywnego komunikowania się;
ikona strzałki zwiększenie umiejętności chronienia własnych granic.
ikona strzałki wzrost wiedzy na temat postaw: asertywnej, uległej i agresywnej;
ikona strzałki zwiększenie umiejętności asertywnego komunikowania się;
ikona strzałki zwiększenie świadomości osobistych praw.
ikona strzałki zwiększenie umiejętności asertywnego odmawiania;
ikona strzałki umocnienie postaw szacunku dla swoich granic i granic drugiego człowieka.
ikona strzałki zwiększenie umiejętności formułowania konstruktywnych informacji zwrotnych;
ikona strzałki wzrost umiejętności posługiwania się komunikatem JA;
ikona strzałki wzrost umiejętności służących budowaniu relacji i współpracy.

koło Emocje i stres:

ikona strzałki rozwinięcie umiejętności radzenia sobie ze stresem;
ikona strzałki rozwinięcie umiejętności rozpoznawania oznak stresu.
ikona strzałki rozwinięcie umiejętności rozpoznawania i nazywania emocji;
ikona strzałki podnoszenie wiedzy na temat znaczenia i funkcji emocji.
ikona strzałki nauczenie umiejętności rozpoznawania i nazywania przeżywanych przez siebie emocji;
ikona strzałki diagnoza własnych sposobów radzenia sobie z emocjami;
ikona strzałki ograniczenie niekonstruktywnych sposobów radzenia sobie z negatywnymi emocjami.
ikona strzałki rozwinięcie umiejętności radzenia sobie ze złością;
ikona strzałki poznanie różnych sposobów radzenia sobie ze złością.
ikona strzałki rozwinięcie umiejętności konstruktywnego radzenia sobie ze złością;
ikona strzałki zwiększenie wiedzy na temat sposobów radzenia sobie ze złością;
ikona strzałki ograniczanie niekonstruktywnych sposobów radzenia sobie ze złością.
ikona strzałki rozwinięcie umiejętności konstruktywnego radzenia sobie z napięciem i ze stresem;
ikona strzałki zwiększenie wiedzy na temat zjawiska stresu, jego objawów i konsekwencji;
ikona strzałki przeciwdziałanie uzależnieniom behawioralnym.

koło Samoocena:

ikona strzałki rozwinięcie umiejętności identyfikowania mocnych i słabych stron;
ikona strzałki zwiększenie u uczniów znaczenia pozytywnej samooceny.
ikona strzałki rozwinięcie umiejętności identyfikowania swoich mocnych i słabych stron;
ikona strzałki podniesienie samooceny;
ikona strzałki wzmocnienie poczucia własnej wartości.
ikona strzałki rozwinięcie samoświadomości;
ikona strzałki podniesienie samooceny i poczucia własnej wartości.

koło Praca z grupą:

ikona strzałki zwiększenie poziomu integracji w zespole klasowym;
ikona strzałki rozwijanie umiejętności współpracy w grupie;
ikona strzałki umożliwienie wzajemnego poznania się uczniów w klasie.
ikona strzałki rozwijanie umiejętności konstruktywnego radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych;
ikona strzałki rozwijanie umiejętności analizy sytuacji, ułatwiającej poszukiwanie rozwiązań w sytuacjach konfliktowych.
ikona strzałki zaznajomienie uczniów z pojęciem ról grupowych w kontekście pracy zespołu klasowego;
ikona strzałki rozwijanie umiejętności samoobserwacji i wrażliwości na innych;
ikona strzałki uwrażliwienie na sposób odnoszenia się do innych osób w klasie;
ikona strzałki rozwijanie postawy współodpowiedzialności za sytuację w zespole klasowym.

 

Zapraszamy do zapisów pod numerem telefonu 95 200 10 20 lub 531 333 034.

kalendarzZajęcia zaczynamy od 13 grudnia
(wtorek) od godz. 16.00.

Koszt zajęć: 75 zł/godzinę
Koszt miesięczny: liczba zajęć x 75 zł

Zajęcia prowadzi Pani Greta Starecka - Kwaśny.

Mediatorka, wpisana na listę prezesa Sądu Okręgowego w Gorzowie Wielkopolskim i Szczecinie.

Trenerka umiejętności społecznych, pracująca warsztatowo w zakresie poszerzania kompetencji społecznych i emocjonalnych. Specjalistka w zakresie profilaktyki, diagnozy i terapii e-uzależnień wśród dzieci i młodzieży. Certyfikowana realizatorka programów rekomendowanych „Debata” i „Unplugged”. Posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z młodzieżą w tematyce hejtu, bullingu, agresji i przemocy. Zainteresowania z obszaru radzenia sobie ze stresem, problemami emocjonalnymi, agresją, przemocą pozwalają na pracę zarówno z dziećmi, jak i dorosłymi. Pracuje warsztatowo w nurcie porozumienia bez przemocy NVC Marshalla Rosenberga, wzmacniając asertywność w komunikacji, ucząc narzędzi zapobiegania konfliktom (również rówieśniczym). Pomaga w zrozumieniu i akceptacji emocji, zachowania dzieci, ich świata i relacji z rówieśnikami, oraz dorosłymi.

Stawia na ciągły rozwój - ukończyła szereg szkoleń: w zakresie terapii poznawczo-behawioralnej, coachingu, interwencji kryzysowej, komunikacji interpersonalnej, doradztwa zawodowego i zarządzania czasem.

Prezeska Lubuskiego Stowarzyszenia Mediacji i Edukacji, które corocznie realizuje na terenie woj. lubuskiego i miasta Gorzowa Wlkp. wiele autorskich projektów edukacyjnych dla dzieci, młodzieży i dorosłych.

 


 

Psychoterapia grupowa, rodzinna plakat terapia grupowa dla rodzin

Psychoterapia prowadzona w podejściu behawioralno-poznawczym z elementami paradygmatów terapii rodzinnej, rysunku projekcyjnego, psychodramy wg. Moreno, psychozabawy.

zegar Czas trwania:

ręka Grupa wczesnodziecięca, koedukacyjna: 6-10 lat

  • zajęcia 1x w tygodniu; 1 godz.(60min)

ręka Grupa dziecięca, koedukacyjna: 10-14 lat

  • zajęcia 1x w tygodniu; 2x45 min z przerwą 15min

ręka Grupa młodzieżowa, koedukacyjna: 14-18 lat

  • zajęcia 1x w tygodniu; 3x45 min z 2 przerwami po 15min

kalendarz Co dwa tygodnie – od rozpoczęcia terapii – wspólna sesja terapeutyczna wszystkich uczestników terapii w danej grupie wiekowej: dziecko + rodzice: 2x45 min z przerwą 15 min

 

 koło Cele terapii:

 Identyfikacja i kształtowanie umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami,

 Poprawa komunikacji społecznych,

 Identyfikacja i kształtowanie w sobie „JA” w kontekście poczucia własnej wartości,

 Identyfikowanie i integracja w sobie „JA” w funkcjonowaniu w systemie rodzinnym oraz w środowisku rówieśniczym,

 Poznanie swoich potrzeb i wyrażanie ich,

 Kształtowanie asertywnych umiejętności wyrażania siebie,

 Kształtowanie umiejętności rozpoznawania i rozwiązywania napotkanych problemów i trudności.

 

koło Przebieg terapii:

1 Spotkania organizacyjne – rodzice (opiekunowie) poszczególnych grup wiekowych: zapoznanie i omówienie schematu ramowego terapii grupowej oraz założonych celów psychoterapii; wyrażenie przez rodziców zgody uczestnictwa dziecka w terapii oraz zawiązanie kontraktu terapeutycznego;

2 Ewaluacja wstępna: dane dziecka; wykaz trudności funkcjonowania dziecka, oczekiwania wobec procesu terapii;

3 Ewaluacja bieżąca po każdym miesiącu terapii.

 W czasie trwania terapii (3miesiące) – dwie sesje rodzinne każdego uczestnika terapii grupowej ( 90 min).

 

koło Ograniczenie uczestnictwa:

W terapii grupowej mogą uczestniczyć dzieci, które nie są spokrewnione z innym dzieckiem z grupy, lub znają się ze wspólnych doświadczeń społecznych np.: przedszkole, szkoła, sekcje lub koła zainteresowań, czy także w relacjach prywatnych rodziców (opiekunów) dzieci.

Warsztaty prowadzi: Maciej Szczęsny - pedagog, terapeuta uzależnień, psychoterapeuta.

 

 


 

plakat 2

Trening zastępowania agresji

kalendarz Warsztaty będą odbywać się w środy.

Warsztaty będą trwać 12 sesji, (raz w tygodniu), każde spotkanie 1,5 

pinezka Zapisy do grup wiekowych.

trójkąt od 15.00 - 16.30
trójkąt od 16.45 - 18.15
trójkąt od 18.30 - 20.00


 Korzyści płynące z ART:

DZIECKO, które uczęszcza na zajęcia z treningu zastępowania agresji odnosi szereg realnych korzyści, ponieważ w bezpiecznej atmosferze uczy się umiejętności, które pozwolą mu lepiej funkcjonować w środowisku społecznym: w domu, przedszkolu czy szkole. Nowe umiejętności pozwolą mu na inne zachowanie w chwili złości i gniewu, prowokacji przez inną osobę, czy poczucia niesprawiedliwości.

 Zamiast agresji, dziecko będzie mogło zastosować konstruktywne zachowania, które pozwolą mu uniknąć nieprzyjemnych konsekwencji takich jak kary, niechęć nauczycieli czy rówieśników oraz społecznego odrzucenia. Niewątpliwą korzyścią jest wyciszenie, które daje znalezienie nowych sposobów na odreagowanie nagromadzonej frustracji oraz zrozumienie postępowania innych.

 Rozszerzenie perspektywy, pokazanie motywów i wartości pomaga poradzić sobie z trudnymi emocjami. Dzieci, które chodzą na zajęcia z treningu zastępowania agresji stopniowo bardzo się zmieniają, można zauważyć w szkole lub w domu próby kontroli emocji w sytuacjach, kiedy wcześniej miały wybuchy złości.

 Zamiast atakiem dziecko zaczyna reagować wycofaniem z sytuacji konfliktowej, podejmuje dialog, próbę łagodnego rozwiązania sporu.
Dla rodziców zmiana zachowania dziecka to ogromna ulga, brak telefonów z przedszkola czy szkoły, niezadowolenia rodziców innych dzieci oraz zmniejszenie własnej frustracji.

 Nowe umiejętności dziecka to lepsze funkcjonowanie całej rodziny oraz grupy przedszkolnej czy szkolnej.

 

 Zagadnienia poruszane podczas zajęć:

  • Omówienie podstawowych pojęć: AGRESJA, PRZEMOC, ZŁOŚĆ (poznanie różnic) oraz przeanalizujemy przyczyny agresji.
  • Emocje a uczucia: czym i jakie są, lista i ewentualny podział emocji; ćwiczenia.
  • Kontrola złości jako podstawowa umiejętność społeczna. Schemat Treningu Kontroli Złości.

ikona strzałki Wyzwalacze zewnętrzne i wewnętrzne

ikona strzałki Sygnały z ciała

ikona strzałki Reduktory

ikona strzałki Monity – analiza sytuacji oraz uniwersalne przykłady.

ikona strzałki Przeprowadzenie Treningu Kontroli Złości na własnym przykładzie.

ikona strzałki Konsekwencje agresji

ikona strzałki Samoocena i samonagradzanie się.

ikona strzałki Trening empatii

ikona strzałki Trening wnioskowania moralnego (podstawowe pojęcia: moralność, wartości, rozwój moralny) oraz ćwiczenie.

ikona strzałki Dylematy moralne (trzy przykłady, dyskusja). Skonfrontowanie dylematu moralnego z własnymi wartościami.

ikona strzałki Moje silne strony, czyli jakie umiejętności społeczne opanowałem w ciągu swojego dotychczasowego życia?

ikona strzałki Ćwiczenie wytypowanych umiejętności prospołecznych.

Prowadząca: Alicja Benowska

 


 

Dzień Otwarty w Akademii Zdrowia, Pasji i Nauki plakat dzień otwarty w akademii

Dzień Otwarty w Akademii to okazja do poznania naszych specjalistów oraz możliwość skorzystania z bezpłatnej konsultacji z psychologiem, psychoteapeutą, lekarzem psychiatrą, pedagogiem, trenerem umiejętności społecznych, pschodietetykiem lub coachem.

Tym razem dodatkowo oferujemy Państwu:

o godz. 12 WARSZTATY Z PSYCHOLOGIEM - Stres nie taki straszny jak go malują, czyli jak radzimy sobie w trudnych sytuacjach.

Do kogo skierowany:
Warsztat skierowany do młodzieży.

Kto prowadzi:
Daria Maliszewska - psycholog
Jest absolwentką psychologii stosowanej na Uniwersytecie Jagiellońskim. W ramach studiów zrealizowała profil specjalizacyjny z psychologii zaburzeń zachowania i pomocy psychologicznej. Pasjonuje się psychoterapią psychodynamiczną i rozpoczęła 4-letnie szkolenie psychoterapeutyczne w tym nurcie.
Zajmuje się diagnozą psychologiczną, a także prowadzi konsultacje i poradnictwo psychologiczne dzieci, młodzieży i dorosłych. Szczególnym obszarem jej zainteresowań są zaburzenia osobowości, kryzysy emocjonalne i rozwojowe oraz zaburzenia nastroju i związane ze stresem. W pracy z drugim człowiekiem najważniejsza jest dla niej bezwarunkowa akceptacja, zaufanie i autentyczność.
Doświadczenie zdobywała podczas praktyk i wolontariatów w Centrum Zdrowia Psychicznego Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp., Zespole Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Gorzowie Wlkp. oraz Środowiskowym Domu Samopomocy w Gorzowie Wlkp., a także poprzez uczestnictwo w licznych warsztatach i konferencjach ze specjalistami z dziedziny zdrowia psychicznego.
Prywatnie śpiewa i pisze poezję; uwielbia muzykę, zwierzęta, baśnie i mity. Interesuje ją rola symboli w ludzkim życiu.

o godz. 13 - WARSZTATY Z PSYCHOLOGIEM - SKONCENTRUJ SIĘ!

Do kogo skierowane:
Warsztat skierowany jest do dzieci i nastolatków w wieku szkolnym.
Łatwo się rozpraszasz? Nie jesteś w stanie usiedzieć nad jednym zadaniem przez dłuższy czas? Chciałbyś uczyć się tak, żeby faktycznie się nauczyć?
W czasie warsztatów z psychologiem dowiesz się, jak funkcjonuje uwaga, co wpływa na koncentrację i dekoncentrację oraz w jaki sposób możesz polepszać swoją umiejętność koncentracji uwagi. Otrzymasz niezbędną dawkę wiedzy teoretycznej, ale także praktyczne sposoby na to, jak na co dzień, siedząc za biurkiem czy stojąc w kolejce w sklepie, możesz ćwiczyć koncentrację.

Kto prowadzi:
PSYCHOLOG SPORTU - Kinga Snacka
Mówi się, że sportowiec idealny nie stresuje się przed swoim startem.
Mówi się, że sportowiec idealny potrafi utrzymywać koncentrację przez całe zawody i nie rozprasza się odgłosami dobiegającymi z otoczenia.
Mówi się, że sportowiec idealny nie zadręcza się negatywnymi emocjami i przykrymi myślami po przegranym meczu.
Mówi się, że sportowiec idealny nigdy nie kłóci się z drużyną i zawsze doskonale układa się z nim współpraca.
Mówi się, że sportowiec idealny zawsze ma motywację i nie zastanawia się nad zakończeniem swojej przygody ze sportem.

wykrzyknik Jednak sportowiec idealny nie istnieje, a problemy ze stresem, motywacją czy koncentracją uwagi dotykają każdego zawodnika. Właśnie w takich sytuacjach może ich wspierać psycholog sportowy.

emotka Nazywam się Kinga Snacka i jestem psychologiem specjalizującym się w pracy ze sportowcami. Ukończyłam 5-letnie studia magisterskie na kierunku Psychologia na Uniwersytecie Gdańskim, gdzie zrealizowałam dwie specjalności – psychologię sportu oraz psychologię dzieci i młodzieży, a obecnie jestem w trakcie studiów podyplomowych na kierunku Psychologia Sportu. Jeszcze w czasie studiów uczestniczyłam w licznych konferencjach i warsztatach poświęconych roli psychologa w sporcie. Na co dzień współpracuję z zawodnikami sztuk walki, piłki nożnej czy tancerzami. Sama jestem również związana ze sportem jako zawodniczka – trenowałam taniec towarzyski, hip hop, pływanie czy aikido. Regularnie zajmuję również miejsce na stadionie czy na kanapie przed telewizorem z włączonym kanałem sportowym.

Nad czym możemy razem pracować?

check formułowanie celów i tworzenie planów ich realizacji

check radzenie sobie w stresie

check koncentracja uwagi

check motywacja

check budowanie pewności siebie

check kreatywność

check trening wyobrażeniowy

check trening psychomotoryczny

check team building

check radzenie sobie z porażką

Zapraszam Cię do współpracy na drodze do Twojego sportowego mistrzostwa! mózg ręka

O godz. 14 rozpoczynamy warsztaty psychoterapii grupowej dla rodzin.

Kto prowadzi:
Maciej Szczęsny - psychoterapeuta, terapeuta uzależnień, pedagog.

Zadzwoń i dowiedz się więcej.
Tel. 95 200 10 20
Serdecznie zapraszamy!

 


 

Trening mentalny w grupie postaci

Mówi się, że sportowiec idealny nie stresuje się przed swoim startem.

strzałka Mówi się, że sportowiec idealny potrafi utrzymywać koncentrację przez całe zawody i nie rozprasza się odgłosami dobiegającymi z otoczenia.
strzałka Mówi się, że sportowiec idealny nie zadręcza się negatywnymi emocjami i przykrymi myślami po przegranym meczu.
strzałka Mówi się, że sportowiec idealny nigdy nie kłóci się z drużyną i zawsze doskonale układa się z nim współpraca.
strzałka Mówi się, że sportowiec idealny zawsze ma motywację i nie zastanawia się nad zakończeniem swojej przygody ze sportem.
 

dwa wykrzykniki Jednak sportowiec idealny nie istnieje, a problemy ze stresem, motywacją czy koncentracją uwagi dotykają każdego zawodnika.

mózg Trening mentalny jest formą pracy z zawodnikami, opartą na wielu różnych dziedzinach – psychologii sportu, psychologii pozytywnej, psychologii wykonania czy psychomotoryki. Polega on na rozwijaniu wiedzy, świadomości, a także kontroli procesów zachodzących u zawodnika przed, w trakcie oraz po wydarzeniach sportowych.

Cykl TRENINGÓW MENTALNYCH W GRUPIE składa się z 7 części:

kartka z kalendarza 29.10.2022 - 1. W DRODZE DO CELU – warsztat poświęcony wyznaczaniu celów, budowaniu planów ich osiągania, a także rozpoznawaniu swoich mocnych stron i budowaniu poczucia własnej skuteczności.

kartka z kalendarza 05.11. 2022 - 2. STRES – PRZYJACIEL KAŻDEGO ZAWODNIKA – warsztat przekazujący wiedzę i uczący konkretnych technik radzenia sobie w sytuacji stresu związanego z wydarzeniami sportowymi, ale także w życiu codziennym.

kartka z kalendarza 19.11.2022 - 3. SZCZĘŚLIWE MYŚLI I SZCZĘŚLIWE MAJTKI – warsztat poświęcony optymalnemu przygotowaniu do wydarzeń sportowych - budowaniu korzystnego dialogu wewnętrznego, utrzymywaniu motywacji, konstruowaniu rutyny przedstartowej.

kartka z kalendarza 03.12.2022 - 4. SKONCENTRUJ SIĘ – warsztat rozwijający umiejętność koncentracji uwagi, wykorzystujący techniki psychomotoryki – treningu umysłu w ruchu.

kartka z kalendarza 10.12.2022 - 5. WYOBRAŹ SOBIE ZWYCIĘSTWO – warsztat treningu wyobrażeniowego, uczący technik przygotowania do startu z wykorzystaniem wyobraźni.

kartka z kalendarza 14.01.2023 - 6. JA I MÓJ RYWAL – warsztat poświęcony procesom porównywania się, oswajania lęku przed rywalizacją i przeciwnikiem, a także analizy zachowania innych sportowców.

kartka z kalendarza 21.01.2023 - 7. OD BŁĘDU DO NAUKI – warsztat poświęcony pozytywnym aspektom porażki, uczący radzenia sobie w sytuacji błędu, a także analizy startów i wyciągania z nich wniosków.

kartka z kalendarza Warsztaty będą odbywać się w soboty i trwać 1,5 godziny.

Tworzymy grupy wiekowe.

  1. grupa – do lat 13 – 12:00-13:30
  2. grupa – powyżej 13 lat – 13:45-15:15

postać Prowadzi - Kinga Snacka, psychologiem specjalizujący się w pracy ze sportowcami.

Ukończyła 5-letnie studia magisterskie na kierunku Psychologia na Uniwersytecie Gdańskim, gdzie zrealizowała dwie specjalności – psychologię sportu oraz psychologię dzieci i młodzieży, a obecnie jest w trakcie studiów podyplomowych na kierunku Psychologia Sportu.

Jeszcze w czasie studiów uczestniczyła w licznych konferencjach i warsztatach poświęconych roli psychologa w sporcie (m.in. Praktyczna Psychologia Sportu czy Kongres Psychologii Sportu). Współpracuje z zawodnikami sztuk walki (KS Dragon Gorzów Wlkp., Judo Conrad Gdańsk), piłki nożnej (Polish Soccer Skills) czy tancerzami.
Sama jest również związana ze sportem jako zawodniczka – trenowała taniec towarzyski, hip hop, pływanie oraz aikido. Regularnie zajmuje również miejsce na stadionie lub na kanapie przed telewizorem z włączonym kanałem sportowym.

 


 

młodzieżTrening umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży

Czym jest TUS:
Są to warsztaty dedykowane dla dzieci i młodzieży, które chcą poszerzyć i utrwalić swoje umiejętności społeczne i emocjonalne.
Dzięki takiemu treningowi uczestnicy efektywniej radzą sobie w różnych sytuacjach, których doświadczają na co dzień np. stresujących, konfliktowych lub wymagających zachowania asertywności.
Potrafią rozpoznać i nazwać doświadczane emocje, a także adekwatnie i empatycznie reagować na emocje innych osób.
Uczestnicy nabywają również umiejętności komunikowania swoich potrzeb, a także radzenia sobie ze złością i w sytuacjach trudnych.

Prowadzące:
Anna Kowalczyk pedagog
Martyna Brzozowska psycholog

Dla kogo:
I grupa: 7 – 10 lat
II grupa: 11 – 13 lat

Kwalifikacja do udziału w warsztatach:
Arkusz wywiadu z rodzicem w celu ustalenia potrzeb dziecka i skierowania dziecka do grupy o podobnych potrzebach:
Przewidujemy 1 spotkanie 30 min. z rodzicem i prowadzącym.

Trening obejmuje 8 zajęć dla dzieci i młodzieży:
1 x w tygodniu (60 min.)

Zakres tematyczny zajęć:

  1. Emocje
  2. Normy społeczne
  3. Komunikacja interpersonalna
  4. Rozwijanie teorii umysłu
  5. Samowiedza i samoświadomość
  6. Asertywność
  7. Radzenie sobie w sytuacjach trudnych
  8. Współpraca w grupie

Zapraszamy do zapisów pod numerem telefonu 95 200 10 20.

Grupy ruszają 24 października.

Liczba uczestników w grupie ograniczona.

Nie zwlekaj i zapisz swoje dziecko.